Daniela Kochanska

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The Influence of Brand on Consumer Buying Behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem značky na spotřebitelovo kupní chování v oblasti oděvního průmyslu. Cílem práce je určit, zda spotřebitelé při jejich nákupu volí kvalitní oblečení nebo je pro ně důležitější známost značky. V teoretické části byl kladen důraz na vnitřní a vnější vlivy, které působí na kupní rozhodovací proces zákazníka, na charakteristiku značky a její druhy. Teoretická část …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of brand on consumer buying behavior in the clothing industry. The aim of the thesis is to determine either consumers choose quality clothing when buying or brand awareness is more important for them.In the theoretical part was put the emphasis on internal and external influences, which affect the purchasing decision process of the customer, the characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Olga Regnerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses onedbt onedbt/2
25. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
25. 3. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.