Uplatnění merchandisingu a podpory prodeje – Bc. Petra KYRIÁNOVÁ
Bc. Petra KYRIÁNOVÁ
Master's thesis
Uplatnění merchandisingu a podpory prodeje
Application of merchandising and sales promotion
Abstract:
Práce vychází z praktických znalostí z oblasti merchandisingu a podpory prodeje. Popisuje a následně převádí do praxe využití POS a POP prostředků v nákupním prostředí. Mimo jiné práce obsahuje praktické poznatky o složité problematice procesů, planogramů a standardů, které realizuje agentura Ppm factum a.s. pro dodavatele Coca-Cola Hellenic Česko a Slovensko v nákupním prostoru maloobchodního řetězce …moreAbstract:
The work is based on practical knowledge of merchandising and sales promotion. Describes and then implements the use of POS and POP resources in the purchasing environment. Among other things, the thesis contains practical knowledge of the complex issues of processes, planograms and standards implemented by Ppm factum a.s. for suppliers of Coca-Cola Hellenic Czech Republic and Slovakia in the retail …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KYRIÁNOVÁ, Petra. Uplatnění merchandisingu a podpory prodeje. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Andrea Houzarová -
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Lenka Štulírová -
Využití sociálních médií k podpoře nákupního chování zákazníků – na příkladu ubytovacích zařízení
Ctibor Tomeš -
Nákupní chování
Lucie Minářová -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění
Petr Javorský