Kristýna BETKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing v bankovnictví
Marketing in the banking
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce ?Marketing v bankovnictví? je vymezení tohoto pojmu a následná charakteristika marketingových nástrojů, jejich způsobu využití Komerční bankou. V praktické části aplikuji poznatky z teorie, využívání médií a strategií bankou, fungování bankovního sektoru.Abstract:
The topic of my dissertation is ?Marketing in Banking?, i definy this term and follow up with a characteristic of marketing instruments, their ways of application by KB. I apply new findings from theory to marketing instruments and rating methods of efficiecy marketing instruments in the practical part.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tomáš Nepovolný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BETKOVÁ, Kristýna. Marketing v bankovnictví. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Financial management
Práce na příbuzné téma
-
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
Gabriela Masaříková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Metody a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Daniel Susfał -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Online marketingové nástroje
Jiří Váchal -
Metody propagace vysokých škol
Lenka Mládková