Kamila BACHMANOVÁ

Bachelor's thesis

Dětské pojetí řeky u dětí předškolního věku

Children's conception of the river at pre-school children
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit jaké mají děti předškolního věku pojetí fenoménu řeky. Teoretická východiska práce jsou zaměřena na problematiku dětských pojetí a problematiku vývoje dětí předškolního věku (vývoj kognitivních funkcí, kresby, řeči); dále je popsán dosavadní výzkum na toto téma. Samotný výzkum probíhal za pomoci metod analýzy dětské kresby a rozhovoru. Z výsledků vyplývá, že v některých …more
Abstract:
The goal of this bachelor´s thesis is to find out how children of preschool age understand phenomenon of river. The theoretical background of this thesis focuses on the issue of children's conceptions and on the issue of development of preschool children (development of their cognitive functions and ability to draw and speak). The research was conducted with a help of analysis method of child´s drawing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Petr Trahorsch

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BACHMANOVÁ, Kamila. Dětské pojetí řeky u dětí předškolního věku. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta