Pavel Kalenský

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku

Marketing communication in acquisition activity of startup company
Abstract:
Hlavním cílem práce je navrhnout strategii marketingové komunikace pro nově vzniklou společnost působící na B2B trhu. Úkolem této komunikační strategie je pomoci společnosti s procesem získávání nových zákazníků v rámci jejího počátečního rozvoje. Práce je tvořena dvěma částmi. V první je zpracována teoretická problematika marketingu a marketingové komunikace s důrazem na sestavení komunikační strategie …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to propose a marketing communication strategy for a newly established company operating on B2B market. The task of this communication strategy is to help the company with the process of acquiring new customers as part of its initial development. The thesis consists of two parts. The first part deals with the theoretical issues of marketing and marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS