Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku – Pavel Kalenský
Pavel Kalenský
Bakalářská práce
Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku
Marketing communication in acquisition activity of startup company
Anotace:
Hlavním cílem práce je navrhnout strategii marketingové komunikace pro nově vzniklou společnost působící na B2B trhu. Úkolem této komunikační strategie je pomoci společnosti s procesem získávání nových zákazníků v rámci jejího počátečního rozvoje. Práce je tvořena dvěma částmi. V první je zpracována teoretická problematika marketingu a marketingové komunikace s důrazem na sestavení komunikační strategie …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to propose a marketing communication strategy for a newly established company operating on B2B market. The task of this communication strategy is to help the company with the process of acquiring new customers as part of its initial development. The thesis consists of two parts. The first part deals with the theoretical issues of marketing and marketing communication …víceKlíčová slova
marketingová komunikace komunikační strategie strategie marketingové komunikace komunikační mix trh B2B situační analýza začínající podnik marketing communication communication strategy strategy of marketing communication communication mix B2B market situational analysis startup company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xlsbv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík