Bc. Jakub Pilný
Bachelor's thesis
Moderní přístupy k řízení výroby
Modern attitude to production management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výrobním procesem firmy NE2D Projekt s.r.o., která vypracovává projektové dokumentace v oboru dopravních a pozemních staveb. Cílem práce je zanalyzovat výrobní proces firmy, nalezení nedostatků, jež mají za příčinu nemaximalizování zisků firmy a navrhnout aplikaci metod moderních metod řízení výroby, které povedou k zefektivnění výrobního procesu firmy.Abstract:
This thesis is dealing with manufacturing process of company NE2D Projekt s.r.o., which produces project documentations in filed of transportations structures and buildings. Thesis aims to analyze compay's manufacturing process, to find shortcomings, which lower company's income and to propose aplicatons of modern methods of production management to increase company's income.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q8lgg/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
"Efficiency evaluation of production units through Data Envelopment Analysis at banking sector"
Lucie Chytilová -
Ekologický management jako součást strategie firmy
Slávka Čechvalová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Analysis of the International Trade Strategy of a Selected Company
Lucie Horáková -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Marketing Strategy of a Chosen Company
Natalie Jedlička -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková