Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let – Bc. Michaela DRYJOVÁ
Bc. Michaela DRYJOVÁ
Diplomová práce
Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let
The ideal german teacher from the sight of students in the age of 15 - 19
Abstract:
The thesis deals with the german teachers on highschools. Its goal is to provide an overview, how do the highschool students imagine their ideal german teacher. This research is grounden on the knowledge of pedagogy, psychology a didactics, especially on the knowledge of didactics of foreign languages. The thesis is written in german.Abstract:
Diplomová práce se zabývá učiteli německého jazyka na středních školách. Jejím cílem je poskytnout přehled o tom, jak si studenti středních škol představují ideálního učitele německého jazyka. Tento výzkum je založen na poznatcích z pedagogiky, psychologie a didaktiky, zejména pak didaktiky cizích jazyků. Práce je psaná v německém jazyce.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Salcmanová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRYJOVÁ, Michaela. Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Výuka předmětu didaktika ruského jazyka na Latvijas Universitate.
Markéta Šťastná -
Lingvističeskaja vežlivosť v ustnoj interakcii učaščichsja kak aspect formirovanija mežkulturnoj kommunikativnoj kompetencii pri obučenii russkomu jazyku v češskich osnovnych školach
Janina Krejčí -
Ideální učitel německého jazyka pohledem žáků 7. třídy ZŠ
Veronika Kašparová -
Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let
Michaela DRYJOVÁ -
Ideální učitel očima žáků
Barbora Tománková -
The Use of the Mother Tongue in Student Teachers' Reflective Journals
Kristýna Hálová