Bc. Adriana Hrušková
Master's thesis
Komika a humor v reklame
Comic and humor in advertising
Abstract:
HRUŠKOVÁ, Adriana. Comic and humor in advertising. [ Master´s dissertation ] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2015. 78 pages. The Master Thesis is focused on the use and effect of humor in ads, which are more popular than adds with informative character. The theoretical part describes the basic concepts and definitions of advertising, its history, types of advertising …viacAbstract:
HRUŠKOVÁ, Adriana. Komika a humor v reklame. [Diplomová práca] Vysoká škola hotelová. Praha: 2015. 78 strán. Diplomová práca je zameraná na využitie a pôsobenie humoru v reklamách, ktoré sú viac obľúbené ako reklamy informačného charakteru. V teoretickej časti popisujem základné pojmy a definície, ako je reklama, jej história, druhy reklamy, výhody a nevýhody použitých komunikačných médií a tiež sa …viacKľúčové slová
reklama humor kreativita Rada pre reklamu televízia internet tlač rádio neetická a zakázaná reklama emócie v reklame erotická reklama strach v reklame advertising creativity Council for advertising television print unethical and prohibited advertising emotion in advertising erotic advertising fear in advetising
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11642/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost
Darya Verteletskaya -
Etika a korektnost v reklamě
Veronika MALÁ -
Etika a korektnost v reklamě
Tereza ŽÁKOVÁ -
Marketingové postupy a jejich omezení z hlediska nekalé reklamy
Kateřina Šulcová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Využití emocí v reklamě
Tereza Líznerová -
Strach v reklamě
Martina Karolová