Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb – Bc. Annemarie Hlaváčová
Bc. Annemarie Hlaváčová
Diplomová práce
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Perceived customer value in services
Anotace:
Předmětem diplomové práce je hodnota pro zákazníka a identifikování jejích atributů pro zákazníky Revitalizačního centra Ajurvéda MB. Práce vychází z teoretických poznatků hodnoty pro zákazníka, jenž tvoří východisko pro zkoumání hodnoty pro zákazníka v Revitalizačním centru Ajurvéda MB. Na základě získaných dat byly vymezeny atributy hodnoty pro zákazníka a navržena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti …víceAbstract:
The thesis focuses on perceived customer value and perceived customer value attributes identified for customers of Revitalizing centre Ajurveda MB. The thesis presents a theoretical background applied in the perceived customer value attribute analysis. Based on the analysis, the attributes of perceived customer value for customers of Revitalizing Ajurveda Centra MB were identified and used to propose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hlaváčová, Annemarie. Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Radovan Sobota -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
Yana Litvinova -
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
Zdeněk Mošna -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta
Název
Vložil
Vloženo
Práva