Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb – Bc. Annemarie Hlaváčová
Bc. Annemarie Hlaváčová
Master's thesis
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Perceived customer value in services
Abstract:
Předmětem diplomové práce je hodnota pro zákazníka a identifikování jejích atributů pro zákazníky Revitalizačního centra Ajurvéda MB. Práce vychází z teoretických poznatků hodnoty pro zákazníka, jenž tvoří východisko pro zkoumání hodnoty pro zákazníka v Revitalizačním centru Ajurvéda MB. Na základě získaných dat byly vymezeny atributy hodnoty pro zákazníka a navržena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti …moreAbstract:
The thesis focuses on perceived customer value and perceived customer value attributes identified for customers of Revitalizing centre Ajurveda MB. The thesis presents a theoretical background applied in the perceived customer value attribute analysis. Based on the analysis, the attributes of perceived customer value for customers of Revitalizing Ajurveda Centra MB were identified and used to propose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hlaváčová, Annemarie. Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Radovan Sobota -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
Yana Litvinova -
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
Zdeněk Mošna -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights