Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě – Barbora Šafaříková
Barbora Šafaříková
Bachelor's thesis
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Ambient media in social advertising
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii a jejich využití v sociální reklamě se zaměřením na protikuřácké kampaně, využívající ambientní médium. Teoretická část ob-jasňuje pojmy sociální marketing (včetně komunikačního mixu), sociální reklama, apely, emoce. Zejména emoce strachu, které sociální reklama nejčastěji využívá a dále se soustředí na pojem ambientní marketing, jeho vznik a charakteristika …viacAbstract:
This bachelor´s thesis is looking into ambient media and its using in social advertising. The thesis is focused on antismoking campaign which are using ambient media. In the theoreti-cal part are explained concepts as social marketing (including communication mix of social marketing), social advertising, appeals of advertising, emotions, especially emotions of fear, which is used the most in the social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zverejniť od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šafaříková, Barbora. Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová