Barbora Šafaříková

Bachelor's thesis

Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě

Ambient media in social advertising
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii a jejich využití v sociální reklamě se zaměřením na protikuřácké kampaně, využívající ambientní médium. Teoretická část ob-jasňuje pojmy sociální marketing (včetně komunikačního mixu), sociální reklama, apely, emoce. Zejména emoce strachu, které sociální reklama nejčastěji využívá a dále se soustředí na pojem ambientní marketing, jeho vznik a charakteristika …viac
Abstract:
This bachelor´s thesis is looking into ambient media and its using in social advertising. The thesis is focused on antismoking campaign which are using ambient media. In the theoreti-cal part are explained concepts as social marketing (including communication mix of social marketing), social advertising, appeals of advertising, emotions, especially emotions of fear, which is used the most in the social …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zverejniť od: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šafaříková, Barbora. Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications