Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni – Kamila VAŘÁKOVÁ
Kamila VAŘÁKOVÁ
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni
Evaluation of Marketing Activities of the IC and Gallery Zvonice on Solan
Anotace:
Bakalářská práce seznamuje o činnostech informačního centra a galerie Zvonice na Soláni. Skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje problematice neziskových organizací působící v oblasti cestovního ruchu, využitím marketingu v tomto sektoru a marketingovému výzkumu. V praktické části je představena Zvonice na Soláni, její návštěvníci, posouzeny jsou marketingové aktivity …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces activities of the information centre and gallery Zvonice on Solan. It consists of two main parts. In the theoretical part, the author deals with the issue of non-profit organizations operating in the field of tourism, use of marketing in this sector and marketing research. In the practical part there is presented the gallery Zvonice on Solan, its visitors, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŘÁKOVÁ, Kamila. Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Význam citlivostní analýzy pro marketingové aktivity developerských projektů
Hana Jindřichová -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Logisticko-marketingové aktivity exportu
Natálie Klimszová -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingové aktivity maloobchodní jednotky "PAPÍRNICTVÍ"
Tomáš Sacher -
Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta
Daniel HORN -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková