Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni – Kamila VAŘÁKOVÁ
Kamila VAŘÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni
Evaluation of Marketing Activities of the IC and Gallery Zvonice on Solan
Abstract:
Bakalářská práce seznamuje o činnostech informačního centra a galerie Zvonice na Soláni. Skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje problematice neziskových organizací působící v oblasti cestovního ruchu, využitím marketingu v tomto sektoru a marketingovému výzkumu. V praktické části je představena Zvonice na Soláni, její návštěvníci, posouzeny jsou marketingové aktivity …moreAbstract:
This bachelor thesis introduces activities of the information centre and gallery Zvonice on Solan. It consists of two main parts. In the theoretical part, the author deals with the issue of non-profit organizations operating in the field of tourism, use of marketing in this sector and marketing research. In the practical part there is presented the gallery Zvonice on Solan, its visitors, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŘÁKOVÁ, Kamila. \textit{Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/op0xut/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŘÁKOVÁ, Kamila. Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Význam citlivostní analýzy pro marketingové aktivity developerských projektů
Hana Jindřichová -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Logisticko-marketingové aktivity exportu
Natálie Klimszová -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingové aktivity maloobchodní jednotky "PAPÍRNICTVÍ"
Tomáš Sacher -
Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta
Daniel HORN -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková