Digitální marketing ve vzdělávacích institucích – Bc. Daniel Jablonský
Bc. Daniel Jablonský
Bakalářská práce
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Digital Marketing in Educational Institutions
Anotace:
V době digitálního věku mají technologie stále větší vliv a pronikají do všech oblastí včetně marketingu. Bakalářská práce na téma „Digitální marketing ve vzdělávacích institucích“ se zaměřuje na představení marketingu a jeho historického vývoje, digitálního marketingu, jeho nástrojů a využití ve vzdělávacích institucích. Dále uvádí vývoj trendů digitálního marketingu a doplňuje o trendy současné. …víceAbstract:
At the time of digital age, technologies have increasing influence which penetrates into all fields including marketing. The Bachelor thesis “Digital Marketing in Educational Institutions” introduces marketing and its history, digital marketing, its tools and utilization in educational institutions. Then, the evolution of digital marketing trends including the current ones is introduced. The attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10937
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Tereza Otčenášková, BA
- Oponent: Marek Špelda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing bankovních institucí
Jan Schneider -
Digitální marketing vysokých škol
Daniela Víchová -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová
Název
Vložil
Vloženo
Práva