Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole – Alena RÁKOSOVÁ
Alena RÁKOSOVÁ
Bakalářská práce
Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole
Working with kids in classroom created by §16 paragraph 9 in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prací s dítětem poruchou autistického spektra ve třídě zřízené podle paragrafu 16 odstavce 9. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola se zaměřuje na charakteristiku mateřské školy, předškolní vzdělávání a cíle předškolního vzdělávání. Nachází se zde také organizace dne mateřské školy a organizační …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with working with a child with autism spectrum disorder in a class established under section 16 of paragraph 9. The work is divided into two parts. Theoretical and practical. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter focuses on the characteristics of kindergarten, preschool education and the objectives of preschool education. There is also the organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÁKOSOVÁ, Alena. Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Individuální a řízená činnost dětí s využitím dramatické výchovy a her v Montessori mateřské škole
Gabriela Oderská -
Dobrovolnická činnost v oblasti individuální podpory vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněných rodin
Martina Šebková