Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole – Alena RÁKOSOVÁ
Alena RÁKOSOVÁ
Bachelor's thesis
Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole
Working with kids in classroom created by §16 paragraph 9 in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá prací s dítětem poruchou autistického spektra ve třídě zřízené podle paragrafu 16 odstavce 9. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola se zaměřuje na charakteristiku mateřské školy, předškolní vzdělávání a cíle předškolního vzdělávání. Nachází se zde také organizace dne mateřské školy a organizační …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with working with a child with autism spectrum disorder in a class established under section 16 of paragraph 9. The work is divided into two parts. Theoretical and practical. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter focuses on the characteristics of kindergarten, preschool education and the objectives of preschool education. There is also the organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RÁKOSOVÁ, Alena. Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA