Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD) – Mgr. Kateřina Sikorová
Mgr. Kateřina Sikorová
absolventská práce studenta CŽV
Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD)
Adapting teaching to students with behavioral and emotional disorders (ADHD)
Anotácia:
Tato závěrečná práce se zabývá poruchou ADHD neboli poruchou pozornosti s hyperaktivitou především u žáků středních škol. Cílem práce je charakteristika a etiologie tohoto onemocnění. Popis jeho projevů a diagnostika. Zároveň popis vhodných vyučovacích metod, principů a potřeb žáků ve školním prostředí. V poslední části se budu věnovat hodnocením chování žáků a komunikací mezi aktéry vyučovacího procesu …viacAbstract:
This final work deals with ADHD or attention deficit hyperactivity disorder, especially in high school students. The aim of the work is the characteristics and etiology of this disease. Description of its manifestations and diagnostics. At the same time, a descrip-tion of suitable teaching methods, principles and needs of students in the school envi-ronment. In the last part I will focus on the evaluation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Martin Pírko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIKOROVÁ, Kateřina. \textit{Přizpůsobení výuky studentům s~poruchami chování a~emocí (ADHD)}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/op703i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy