Lucia Banáková
Master's thesis
Portál pre podporu výučby cudzích jazykov
Portál pro podporu výuky cizích jazyků
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh a vývoj portálu pro podporu výuky cizích jazyků. Tento portál by měl sloužit pro studenty na procvičování učiva prostřednictvím her. Učitelům by měl poskytnout možnost administrace studentů, obsahu, který jednotlivé hry studentům předkládají, možnost zadávat studentům úkoly a prohlížet si výkon studentů ve hrách. První část práce se věnuje hrám a gamifikaci ve výuce z …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design and develop portal supporting the teaching process of foreign languages. This portal should help students to practice the previously learned topics and provide their teachers with the possibility to administer students, the subject matter presented in the games, give assignments and view performance of their students in the games played. The first part of …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je návrh a vývoj portálu pre podporu výučby cudzích jazykov. Tento portál by mal slúžiť pre študentov na precvičovanie učiva prostredníctvom hier. Učiteľom by mal poskytnúť možnosť administrácie študentov, obsahu, ktorý jednotlivé hry študentom predkladajú, možnosť zadávať študentom úlohy a prezerať si výkon študentov v hrách. Prvá časť práce sa venuje hrám a gamifikácií vo …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45334
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2015
- Supervisor: Rudolf Pecinovský
- Reader: Vladimír Oraný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45334
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika
Theses on a related topic
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Výuka cizích jazyků na školách se sportovním zaměřením; využití sportu jako motivátoru k výuce cizích jazyků
Tomáš Dokoupil -
Gamifikace hodin matematiky
Barbora FOJTÍKOVÁ