Adam Wasserbauer

Bachelor's thesis

Marketing v cestovním ruchu

Marketing in Tourism
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce "Marketing v cestovním ruchu" je marketingová analýza nabídky cestovních služeb. Definování očekávání, potřeb a hodnot produktu pro zákazníka v odvětví cestovního ruchu a návrh doporučení pro zlepšení nabídky služeb vybraného podniku.
Abstract:
The subject of the bachelor's thesis "Marketing in tourism" is a marketing analysis of the offer of travel services. Defining the expectations, needs and values of the product for the customer in the tourism sector and drafting recommendations to improve the service offering of the selected enterprise.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Wasserbauer, Adam. Marketing v cestovním ruchu. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management