Adam Wasserbauer
Bakalářská práce
Marketing v cestovním ruchu
Marketing in Tourism
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketing v cestovním ruchu" je marketingová analýza nabídky cestovních služeb. Definování očekávání, potřeb a hodnot produktu pro zákazníka v odvětví cestovního ruchu a návrh doporučení pro zlepšení nabídky služeb vybraného podniku.Abstract:
The subject of the bachelor's thesis "Marketing in tourism" is a marketing analysis of the offer of travel services. Defining the expectations, needs and values of the product for the customer in the tourism sector and drafting recommendations to improve the service offering of the selected enterprise.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Wasserbauer, Adam. Marketing v cestovním ruchu. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi
Adam Vágner