Adam Wasserbauer

Bakalářská práce

Marketing v cestovním ruchu

Marketing in Tourism
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketing v cestovním ruchu" je marketingová analýza nabídky cestovních služeb. Definování očekávání, potřeb a hodnot produktu pro zákazníka v odvětví cestovního ruchu a návrh doporučení pro zlepšení nabídky služeb vybraného podniku.
Abstract:
The subject of the bachelor's thesis "Marketing in tourism" is a marketing analysis of the offer of travel services. Defining the expectations, needs and values of the product for the customer in the tourism sector and drafting recommendations to improve the service offering of the selected enterprise.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Wasserbauer, Adam. Marketing v cestovním ruchu. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku