Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy. – Bc. Alexandra Vysloužilová
Bc. Alexandra Vysloužilová
Master's thesis
Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy.
New Methods of Marketing Communication and its Use in Communication of Selected Company
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce jsou nové trendy v oblasti marketingu a jejich využití pro komunikaci firmy. Stěžejní v této kategorii je v dnešní době komunikace v místě pro-deje, které bude v rámci práce věnována zvláštní pozornost. Teoretická část se zaměřuje na prvky tradičního komunikačního mixu jakožto i na ty spadající do oblasti nových médií. Dále jsou v této části vymezeny populární formy …moreAbstract:
The main topics of this thesis are the new trends in marketing and their use for communi-cation of companies. The key in this category is nowadays communication in the point of sale to which a special attention will be dedicated. Theoretical part deals not just with the elements of traditional marketing mix but also with those that belong to the field of new media. In addition, this section defines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYSLOUŽILOVÁ, Alexandra. \textit{Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/oph68b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vysloužilová, Alexandra. Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Pivničková -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace
Elena Chadžieva -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová