Analýza propagační činnosti v pojišťovnictví – Petra Chrástecká
Petra Chrástecká
Bakalářská práce
Analýza propagační činnosti v pojišťovnictví
Analysis of the Evaluation of Promotional Activities in the Insurance
Anotace:
Bakalářská práce na téma Analýza propagační činnosti v pojišťovnictví je zaměřena na společnost ZFP akademie, a. s., která zprostředkovává finanční poradenství. Cílem práce je zjištění povědomí lidí o existenci společnosti, jejích službách a vypracování návrhu na zvýšení informovanosti o činnostech firmy ZFPA. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V první části práce je popsána komunikace …víceAbstract:
Bachelor thesis on the Analysis of Promotional Activities in the Insurance Company is focused on ZFP Academy Inc., which provides financial advisory services. The aim of the work is to determine people's awareness of the company, its services and outline a proposal for raising awareness of the activities of the company ZFPA. The work consists of theoretical and practical parts. The first part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91883
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Anna Oplatková
- Oponent: Ladislav Baroň
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová