Strategie vzdělávání a rozvoje zaměstnanců s využitím nových médií – Martina Karasová
Martina Karasová
Diplomová práce
Strategie vzdělávání a rozvoje zaměstnanců s využitím nových médií
Strategy in training and development of the company employees with the use of new media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců společnosti z pohledu využití nových médií a sociálních sítí. Cílem je zhodnocení současného stavu ve vybraném podniku a nástin možného řešení. Ten je proveden na základě rozboru výsledků dotazníkového šetření mezi respondenty. Teoretická část obsahuje charakteristiku různých forem vzdělávání a výklad rozvoje zaměstnanců v organizacích. Rovněž …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on education and development of employees in company with regard to use of new media and social networks. Aim of the thesis is to assess current situation in selected company and outline possible enhancements. Assessment is based on analysis of survey results, which were obtained from chosen respondents. The theoretical part contains the characteristics related to different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44340
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Zuzana Dvořáková
- Oponent: Pavel Cetkovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44340
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší