Optimalizace marketingové strategie v areálu Fun Spot Lipno a.s. – Matyáš HRIC
Matyáš HRIC
Bachelor's thesis
Optimalizace marketingové strategie v areálu Fun Spot Lipno a.s.
Analysis and optimalization of the marketing strategy in the company Fun Spot Lipno a.s.
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a následná optimalizace marketingové strategie ve společnosti Fun Spot Lipno a.s. Teoretická část je zaměřena na popis nejdůležitějších základních pojmů marketingu, marketingových koncepcí a historii marketingu. Dále je provedena analýza marketingové strategie a vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Jistá část je věnována i rozboru marketingového …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is analysis and consequent optimization of marketing strategy in Fun Spot Lipno a.s. The theoretical part is focused on the description of the most important basic concepts of marketing, marketing concepts and marketing history. In addition, an analysis of the marketing strategy and the internal and external environment of the company is carried out. A certain part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRIC, Matyáš. \textit{Optimalizace marketingové strategie v areálu Fun Spot Lipno a.s.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/opll85/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRIC, Matyáš. Optimalizace marketingové strategie v areálu Fun Spot Lipno a.s. . Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová -
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Aneta Jiroutková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Jan Tomáš Glatt -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights