Návrh marketingové strategie maloobchodu s oděvy – Kristýna Havlová
Kristýna Havlová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie maloobchodu s oděvy
Marketing Strategy Design of the Clothing Retail
Abstract:
Tato práce je zaměřená na problematiku návrhu marketingové strategie maloobchodu s oděvy. Cílem této diplomové práce bylo navržení marketingové strategie pro maloobchod Boutique Gianna, která by přilákala větší počet nových zákaznic a vedla k růstu prodeje nabízených oděvů. Pro sběr dat byla zvolena metoda elektronického dotazování. V rámci analýzy dat bylo použito statistických metod, mezi které patří …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing strategy design of the clothing retail. The aim of this diploma thesis is to design a marketing strategy for retail Boutique Gianna, which would attract a larger number of new customers and lead to sales growth. The method of electronic interrogation was chosen for data collection. Statistical methods were used in the data analysis, including the Chi-square …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139901
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Jana Ostrožná
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice
Aneta Pištěková -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
Lenka RYKROVÁ -
Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize
Alena Kšádová -
Návrh marketingové strategie maloobchodu
Petra Nováková -
Marketingová strategie spol. Lidl v ČR
Barbara Seidlová