Návrh marketingové strategie maloobchodu s oděvy – Kristýna Havlová
Kristýna Havlová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie maloobchodu s oděvy
Marketing Strategy Design of the Clothing Retail
Anotace:
Tato práce je zaměřená na problematiku návrhu marketingové strategie maloobchodu s oděvy. Cílem této diplomové práce bylo navržení marketingové strategie pro maloobchod Boutique Gianna, která by přilákala větší počet nových zákaznic a vedla k růstu prodeje nabízených oděvů. Pro sběr dat byla zvolena metoda elektronického dotazování. V rámci analýzy dat bylo použito statistických metod, mezi které patří …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing strategy design of the clothing retail. The aim of this diploma thesis is to design a marketing strategy for retail Boutique Gianna, which would attract a larger number of new customers and lead to sales growth. The method of electronic interrogation was chosen for data collection. Statistical methods were used in the data analysis, including the Chi-square …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139901
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice
Aneta Pištěková -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
Lenka RYKROVÁ -
Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize
Alena Kšádová -
Návrh marketingové strategie maloobchodu
Petra Nováková -
Marketingová strategie spol. Lidl v ČR
Barbara Seidlová