Bc. Petr Žák

Bakalářská práce

Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)

Execution plan of corporate identity transmission to the new subject (Study example of Call Assistance 24 community solution)
Anotace:
Práce se věnuje pojmu Corporate Identity a jejím dílčím složkám. Studuje jejich integraci. Zjišťuje, jak je Corporate Identity důležitá pro motivaci zaměstnanců a jejich identifikaci s firmou. Popisuje metodu tvorby vizuální identity firmy. Průzkum, zda je Corporate Identity jednotná, je realizován v podniku Call Assistance 24. Na tento podnik je aplikováno přenesení všech komponentů alternativní Corporate …více
Abstract:
The work devotes to term of corporate identity and its partial components. It studies their integration. It finds out how corporate identity is importrant for motivation of employees and their identification with a firm. It describes a method needed for creation of visual identity of a firm. In Call Assistance 24 company, there will be taken a survey, finding out whether corporate identity is united …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace