Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.) – Bc. Petr Žák
Bc. Petr Žák
Bakalářská práce
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Execution plan of corporate identity transmission to the new subject (Study example of Call Assistance 24 community solution)
Anotace:
Práce se věnuje pojmu Corporate Identity a jejím dílčím složkám. Studuje jejich integraci. Zjišťuje, jak je Corporate Identity důležitá pro motivaci zaměstnanců a jejich identifikaci s firmou. Popisuje metodu tvorby vizuální identity firmy. Průzkum, zda je Corporate Identity jednotná, je realizován v podniku Call Assistance 24. Na tento podnik je aplikováno přenesení všech komponentů alternativní Corporate …víceAbstract:
The work devotes to term of corporate identity and its partial components. It studies their integration. It finds out how corporate identity is importrant for motivation of employees and their identification with a firm. It describes a method needed for creation of visual identity of a firm. In Call Assistance 24 company, there will be taken a survey, finding out whether corporate identity is united …víceKlíčová slova
Firemní Identita Firemní Image Osobnost Firmy Firemní Design Firemní Logo Firemní Komunikace Firemní Kultura Poslání Podniku Podniková Vize Firemní Filosofie. Corporate Identity Corporate Image Corporate Personality Corporate Design Corporate Logo Corporate Communications Corporate Culture Corporate Mission Corporate Vision Corporate Philosophy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÁK, Petr. \textit{Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/opm2ce/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Barbora Novotná -
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
Kateřina Kratochvílová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
Kamilla Khatmullina -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová