Marketingová komunikace firmy Tirad, s.r.o. – Leona Veselá
Leona Veselá
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Tirad, s.r.o.
Marketing communication of the company TIRAD, s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy TIRAD, s.r.o. Tato firma působící na trhu B2B je výrobcem vysoce přesných desek a rámů do vstřikovacích forem pro sektory zdravotnictví, farmacii či výrobu obalů. Cílem bakalářské práce je zjistit vnímání marketingové komunikace zákazníky dané firmy a spokojenosti s ní a na základě analýzy současné marketingové komunikace navrhnout doporučení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of the company TIRAD, s.r.o. This company operating in the B2B market is engaged in the production of high-precision plates and frames for injection molds for the healthcare, pharmaceutical and packaging sectors. The aim of the bachelor thesis is to determine the perception of marketing communication by customers of the company and satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85919
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš