Komunikační kampaň pro enterální klinickou výživu – Alžběta Trojanová
Alžběta Trojanová
Master's thesis
Komunikační kampaň pro enterální klinickou výživu
Enteral Clinical Nutrition Communication Campaign
Abstract:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně pro enterální klinickou výživu k popíjení určenou pro dospělé pacienty značky Nutricia. Práce je rozdělena do čtyř částí – teoretické, praktické, vlastního výzkumu a návrhu komunikační kampaně. Teoretická část práce je zaměřena na strategie, nástroje a nové trendy v marketingové komunikaci a na plánování komunikační kampaně. Praktická část popisuje …moreAbstract:
The diploma thesis deals with a design of a communication campaign for oral enteral clinical nutrition (sipping) intended for adult patients of the brand Nutricia. The work is divided into four parts – theoretical, practical, own research, and communication campaign design. The theoretical part of the work is focused on strategies, tools and new trends in marketing communication and communication campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TROJANOVÁ, Alžběta. \textit{Komunikační kampaň pro enterální klinickou výživu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/oqjh9i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh a ověření standardu - Klinická enterální výživa
Jana OLŠÁKOVÁ -
Návrh a ověření standardu - Klinická enterální výživa
Jana OLŠÁKOVÁ -
Problematika enterální výživy se zaměřením na znalosti sester
Veronika Lišková -
Časná enterální výživa u nedonošených dětí do 1500 gramů
Klára KOVANDOVÁ -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights