Spokojenost zákazníků se službami OZO Ostrava s.r.o – Veronika Šolonková
Veronika Šolonková
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků se službami OZO Ostrava s.r.o
Customer Satisfaction with OZO Ostrava Services
Anotace:
Odpady vyprodukované firmami i domácnostmi jsou již několik let problémem každého z nás. Moderní doba a spotřební způsob života sebou přináší množství odpadu, který se neustále hromadí na skládkách. Každý z nás by se měl zamyslet, zda je možné snížit množství produkovaného odpadu a jak s odpadem nakládat. Všichni bychom měli svým chováním a činy přispět ke zlepšení této situace. Cílem bakalářské práce …víceAbstract:
Waste produced by companies and households are a huge problem for several years. Modern times and consumerism life brings the amount of waste which is accumulated on waste storage. All of us should think about how to reduce the amount of produced waste and how to dispose waste. Everyone's behavior and actions can contribute to improve this situation. The main purpose of this thesis was to determine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115232
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Lucie Krčmarská
- Oponent: Alžběta Klapková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor
Olena BUTOK -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Business solution for a food service company based on a modern nutrition concept (case of Russia)
Stanislav Tarasov -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Zvýšení efektivnosti firemních procesů společnosti Travel Service a.s. pomocí modelu ASP.
Jan Pavera -
Problematika využívání podzemních kontejnerů v OZO Ostrava, s.r.o.
Karina Juchelková -
Zhodnocení řízení procesů ve společnosti OZO Ostrava s.r.o.
Martin Hořínek