Hai Yen Chuová

Bakalářská práce

Marketingová strategie udržitelné módy obchodu FRESHLABELS

Marketing strategy of the company FRESHLABELS in the field of sustainable fashion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií české společnosti FRESHLABELS, která působí v oblasti udržitelné módy. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti a následně poskytnout doporučení na zlepšení, která by podpořila úspěšnost firmy.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech company FRESHLABELS, which operates in the field of sustainable fashion. The aim of the thesis is to evaluate the marketing strategy of the company and then provide recommendations for improvements that would support the success of the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
  • Vedoucí: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91092

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod