Marketingová strategie udržitelné módy obchodu FRESHLABELS – Hai Yen Chuová
Hai Yen Chuová
Bakalářská práce
Marketingová strategie udržitelné módy obchodu FRESHLABELS
Marketing strategy of the company FRESHLABELS in the field of sustainable fashion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií české společnosti FRESHLABELS, která působí v oblasti udržitelné módy. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti a následně poskytnout doporučení na zlepšení, která by podpořila úspěšnost firmy.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech company FRESHLABELS, which operates in the field of sustainable fashion. The aim of the thesis is to evaluate the marketing strategy of the company and then provide recommendations for improvements that would support the success of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91092
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91092
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Udržitelnost a slow fashion v českém módním časopise Elle
Pavlína HAMOUZOVÁ