Bc. Zuzana Benešová

Diplomová práce

Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh

Marketing plan for launching a new cosmetic brand on the czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit kompletní marketingový plán pro kosmetickou značku Kiehl’s na rok 2014, kdy poprvé vstoupí na český trh. Práce nabízí ucelený pohled na problematiku marketingového plánování.Na začátku jednotlivých částí jsou vždy teoretické poznatky, které jsou následně aplikovány na reálné situace.Situační analýza zahrnuje interní a externí analýzu firmy. SWOT analýza představuje …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to create a complete marketing plan for cosmetics brand Kiehl's for 2014, when it enters the Czech market. The paper combines offers a comprehensive perspective on marketing planning. At the beginning of each part there are always theoretical knowledge, which are then applied to real situations.Situational analysis includes internal and external analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace