Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh – Bc. Zuzana Benešová
Bc. Zuzana Benešová
Diplomová práce
Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh
Marketing plan for launching a new cosmetic brand on the czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit kompletní marketingový plán pro kosmetickou značku Kiehl’s na rok 2014, kdy poprvé vstoupí na český trh. Práce nabízí ucelený pohled na problematiku marketingového plánování.Na začátku jednotlivých částí jsou vždy teoretické poznatky, které jsou následně aplikovány na reálné situace.Situační analýza zahrnuje interní a externí analýzu firmy. SWOT analýza představuje …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to create a complete marketing plan for cosmetics brand Kiehl's for 2014, when it enters the Czech market. The paper combines offers a comprehensive perspective on marketing planning. At the beginning of each part there are always theoretical knowledge, which are then applied to real situations.Situational analysis includes internal and external analysis of the …víceKlíčová slova
Kosmetická značka Kiehl’s marketingové cíle marketingový mix marketingový plán situační analýza Porterův model konkurenčních sil společnost L’Oreal SWOT analýza uvedení nové značky na český trh Cosmetic brand Kiehl’s marketing objectives marketing mix marketing plan situation analysis Porter´s model of competing forces L’Oreal company SWOT analysis launching a new brand on the Czech market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/edm3e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková -
Uvedení nové značky na mezinárodní trh
Jana Kneblová -
Podnikatelský plán pro uvedení nové značky Re.Bruns na trh
Victoria Židková -
Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky
Ondřej Kučera -
Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh
Barbora Koudelová -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Studie proveditelnosti – uvedení nové dětské značky na trh
Marek Švingr -
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
Dominika Maloňová