Bc. Lucie Janovcová

Bakalářská práce

Analýza vnímání regionální značky

The analysis of regional brand perception
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je Analýza vnímání regionální značky. Cílem práce je analyzovat vnímání regionálních produktů z hlediska spotřebitelů, zda při nákupu tyto výrobky preferují. Dílčím cílem je navrhnout způsoby podpory prodeje těchto produktů. V teoretické části je využita metoda shromažďování a získávání informací. Tato část je zpracována pomocí odborné literatury a internetových zdrojů …více
Abstract:
The subject of this bachelor’s thesis is the analysis of perception of regional brands. The aim of the thesis is to analyze the perception of regional products from the perspective of consumers, if they prefer these products when buying. A partial aim of this thesis is to suggest methods of sales promotion of these products. In the theoretical part sis used method of collecting and gathering information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
  • Oponent: Ing. Renata Bednářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích