Analýza vnímání regionální značky – Bc. Lucie Janovcová
Bc. Lucie Janovcová
Bakalářská práce
Analýza vnímání regionální značky
The analysis of regional brand perception
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je Analýza vnímání regionální značky. Cílem práce je analyzovat vnímání regionálních produktů z hlediska spotřebitelů, zda při nákupu tyto výrobky preferují. Dílčím cílem je navrhnout způsoby podpory prodeje těchto produktů. V teoretické části je využita metoda shromažďování a získávání informací. Tato část je zpracována pomocí odborné literatury a internetových zdrojů …víceAbstract:
The subject of this bachelor’s thesis is the analysis of perception of regional brands. The aim of the thesis is to analyze the perception of regional products from the perspective of consumers, if they prefer these products when buying. A partial aim of this thesis is to suggest methods of sales promotion of these products. In the theoretical part sis used method of collecting and gathering information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/o2g17/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
- Oponent: Ing. Renata Bednářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Regionální značka Brněnsko a aktéři na území MAS Brána Vysočiny
Soňa Maloňová -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Značka kvality Regionální potravina jako nástroj podpory lokální produkce
Klára Kubíková -
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Barbora Maleňáková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková