Bc. Eva Pluháčková

Master's thesis

Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů

Marketing communication of selected e-shops
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci vybraných eshopů a navrhnout doporučení pro jejich zlepšení. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení marketingové komunikace doplněno vlastními názory, hodnocením a návrhy …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate current marketing communication of selectes e-shops and suggest recommendations for their improvement. Available secondary data are used in the thesis, along with a primary data. Theoretical bases of researched issues, characteristics of the subject, practical evaluation of marketing communication will be defined along with personal opinion, evaluation and recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management