Umění nových interaktivních digitálních médií – Mgr. Zuzana Klosová
Mgr. Zuzana Klosová
Bachelor's thesis
Umění nových interaktivních digitálních médií
New Interactive Digital Media Art
Anotácia:
Bakalářská práce „Umění nových / interaktivních / digitálních médií“ ve formě DVD se zabývá touto nejnovější formou výtvarného umění. Objasňuje příčiny a podmínky jeho vzniku a vlastnosti nově vzniklých forem. Z chronologického hlediska je zařazuje do kontextu postmoderny a kyberkulturních praxí. Z obsahového hlediska se pak věnuje tématu videoartu, performance, netartu, animace, umění virtuální reality …viacAbstract:
Bachelor thesis “New / Interactive / Digital Media Art” deals with the newest form of the fine art and it is on DVD. It explains reasons and conditions of the new media arts beginning. Because of communication between DVD and user is the text presented as hypertext and integrated into the interactive flash animation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aak4y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedúci: MgA. Jana Francová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Visual Arts for Education
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní počítačová aplikace
Vladislav UNGER -
Proměny animace v tvorbě Hermíny Týrlové (analýza prostoru, postav a způsobu animace)
Tereza ŠTĚPÁNKOVÁ -
Proměny animace v tvorbě Hermíny Týrlové (analýza prostoru, postav a způsobu animace)
Tereza ŠTĚPÁNKOVÁ -
Animace veřejného prostoru se zaměřením na street art
Nicole Princlová -
Animace opuštěných budov prostřednictvím divadelní inscenace
Anna Černá -
Animace kulturních památek ve venkovském prostoru (komparace státní a soukromé národní kulturní památky)
Kamila Kodýtková -
Virtual space
Daniela RYŠAVÁ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko