Bc. Jana ROČÁKOVÁ ČERVINKOVÁ

Master's thesis

Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics

Sales promotion project by the help of merchandising in select stores Euronics
Abstract:
Diplomová práce je věnována problematice merchandisingového využití v prodejnách Euronics, jejímž hlavním cílem je navržení projektu na podporu prodeje výrobků pomocí merchandisingu. Diplomová práce je rozdělena do dvou samostatných částí. Teoretická část je zaměřena na formulaci teoretických poznatků oblasti podpory prodeje a merchandisingu využitých v maloobchodním podnikání. Praktická část je rozdělena …more
Abstract:
Diploma thesis is devoting to merchandising utilization in electric appliance stores Euronics. The main objective of this thesis is design a project to sales promotion of products is the help of merchandising. Diploma thesis is divided in two individual parts. The theoretic part is target the theoretic knowledge definitions of sales promotion and merchandising used in retailing. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier: 12418

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ROČÁKOVÁ ČERVINKOVÁ, Jana. Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing