Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics – Bc. Jana ROČÁKOVÁ ČERVINKOVÁ
Bc. Jana ROČÁKOVÁ ČERVINKOVÁ
Master's thesis
Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics
Sales promotion project by the help of merchandising in select stores Euronics
Anotácia:
Diplomová práce je věnována problematice merchandisingového využití v prodejnách Euronics, jejímž hlavním cílem je navržení projektu na podporu prodeje výrobků pomocí merchandisingu. Diplomová práce je rozdělena do dvou samostatných částí. Teoretická část je zaměřena na formulaci teoretických poznatků oblasti podpory prodeje a merchandisingu využitých v maloobchodním podnikání. Praktická část je rozdělena …viacAbstract:
Diploma thesis is devoting to merchandising utilization in electric appliance stores Euronics. The main objective of this thesis is design a project to sales promotion of products is the help of merchandising. Diploma thesis is divided in two individual parts. The theoretic part is target the theoretic knowledge definitions of sales promotion and merchandising used in retailing. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12418
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROČÁKOVÁ ČERVINKOVÁ, Jana. \textit{Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/orhbjj/.
Jak správně citovat práci
ROČÁKOVÁ ČERVINKOVÁ, Jana. Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Aneta JANČUROVÁ -
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Jiří Němec -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
In-store komunikace ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Jitka Procházková -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
Denisa Kraftová -
In-store komunikace
Karolina Stoklasová