Význam sociálnej siete Facebook v marketingovej komunikácií vybranej firmy – Jana Novotná
Jana Novotná
Bakalářská práce
Význam sociálnej siete Facebook v marketingovej komunikácií vybranej firmy
Význam sociální sítě Facebook v marketingové komunikací vybrané firmy
Anotace:
Cílem práce je na základě analýzy výsledků z dotazníků a analýzy facebookové komunikace konkurenčních značek zhodnotit a navrhnout zlepšení pro marketingovou komunikaci vybrané firmy na webové sociální síti Facebook, které se budou zabývat zlepšením v rámci fanouškovské základně a i cílové skupiny obecně. V teoretické části jsou popsané sociální sítě s důrazem na webovou sociální síť Facebook a možnosti …víceAbstract:
The goal of the thesis is to assume and recommend certain improvements that are based on the Facebook competing brands analysis and the outputs from the questionnaires to the selected company which is active in the babyfood sector. According to these new recommendations the Facebook marketing communication should be improved towards fans and the target group in general. The theoretical part describes …víceAbstract:
Cieľom práce je na základe analýzy výsledkov z dotazníkov a analýzy facebookovej komunikácie konkurenčných značiek zhodnotiť a navrhnúť zlepšenia pre marketingovú komunikáciu vybranej firmy na webovej sociálnej sieti Facebook, ktoré sa budú zaoberať zlepšením v rámci fanúšikovskej základne a aj cieľovej skupiny všeobecne. V teoretickej časti sú popísané sociálne siete s dôrazom na webovú sociálnu sieť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50782
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Tereza Strychová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50782
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská