Interní PR komunikace v době pandemie – Bc. Kristýna Edingerová
Bc. Kristýna Edingerová
Diplomová práce
Interní PR komunikace v době pandemie
Internal PR Communication during a Pandemic
Anotace:
Diplomová práce na téma Interní PR komunikace v době pandemie se zabývá virovým onemocněním COVID-19 a jeho dopadem na interní PR v MYJÓMI družstvu invalidů. Cílem je zjistit, do jaké míry pandemie COVID-19 ovlivnila jednotlivé formy interního PR. Práce je koncipována do tří částí - teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou prezentovány základní pojmy týkající se Public Relations …víceAbstract:
The Master's thesis on Internal PR communication during a pandemic deals with the viral disease COVID-19 and its impact on internal PR in MYJÓMI society for the disabled. The aim is to find out to what extent the COVID-19 pandemic affected individual forms of internal PR. The work is designed into three parts - theoretical, practical, and project. The theoretical part presents the basic concepts related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Edingerová, Kristýna. Interní PR komunikace v době pandemie. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák