Obal ako spôsob marketingovej komunikácie – Barbara Bielokostolská
Barbara Bielokostolská
Bakalářská práce
Obal ako spôsob marketingovej komunikácie
Obal jako způsob marketingové komunikace
Anotace:
Bielokostolská, B. Obal jako způsob marketingové komunikace. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Bakalářská práce je zaměřená hlavně na charakteristiku obalu jako nástroje marketingové komunikace mezi prodávajícím a kupujícím. V teoretické části jsou definované pojmy produktové politiky, rozhodování o obalu, definice a funkce obalu. Ve vlastní práci je představený výrobce obalů …víceAbstract:
BIELOKOSTOLSKÁ, B. Packaging as a way of marketing communication. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018.The bachelor thesis focuses mainly on the characteristics of the packaging as a tool of marketing communication between the seller and the customer.The theoretical part defines the concepts of product policy, packaging decisions, packaging definition and function. In the practical part Smurfit …víceAbstract:
BIELOKOSTOLSKÁ, B. Obal ako spôsob marketingovej komunikácie. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2018.Bakalárska práca je zameraná hlavne na charakteristiku obalu ako nástroja marketingovej komunikácie medzi predávajúcim a kupujúcim. V teoretickej časti sú definované pojmy produktovej politiky, rozhodovanie o obale, definícia a funkcia obalu. Vo vlastnej práci je predstavený výrobca …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Výběrová šetření turistické poptávky (na příkladu městského cestovního ruchu)
Veronika Kuviková -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Pavlína Štěchová -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
Obal a obalová politika
Dana Krídlová -
Návrh obalu a balení nového výrobku konkrétní společnosti
Adam Langer