Dmitrii Bachukin

Master's thesis

Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”

Strategický marketingový plán pro Fin-tech startup " CP&B
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je připravit strategické marketingové plánování pro CP & B startup. Teoretická část byla připravena tak, aby měla základ pro praktickou část, aby bylo možné splnit hlavní cíl. Byly použity metodiky marketingového auditu a výsledky kvantitativní analýzy PESTEL ukazují, že sociální faktory mají nejvyšší důležitost. Také existují čtyři přímí konkurenti a nejsilnější …more
Abstract:
The main aim of this Master's thesis is to prepare the strategic marketing planning for a CP&B startup. Theoretical part was prepared to have the base for the practical part in order to accomplish the main aim. Marketing audit methodologies were applied, and quantitative PESTEL analysis results show that the social factors have the highest weight of importance. Also, there are four direct competitors …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2022
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Martin Machek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83900