Veronika REHUŠOVÁ
Bakalářská práce
Marketing města Litoměřice
Marketing of the town Litoměřice
Anotace:
Tématem této práce je marketing města Litoměřice a jejím cílem je zhodnocení marketingových aktivit města a navržení nové marketingové strategie města. Na základě zhodnocení marketingového mixu města je práce zaměřená především na spolupráci města s podnikateli. V práci je použité písemné a elektronické dotazování mezi občany a návštěvníky města a mezi místními podnikateli. Tato dotazníková šetření …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is marketing of the town Litoměřice and its goal is to assess marketing activities of the town and suggest new marketing strategy. This thesis is focus on partnership between town Litomeřice and local entrepreneurs and there was used written and electronic questionnaire survey among resident and visitors of the town and among local entrepreneurs. The basis for suggestion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REHUŠOVÁ, Veronika. Marketing města Litoměřice. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
Lucie Škorpíková -
Marketingový mix vybrané destinace
Nikola Mrnková -
Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí
Veronika Lužová -
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Adéla Pelikánová -
Marketingový mix ve firmě poskytující služby
Lenka Kulhánková -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková