Vytváření a využití digitálních pracovních listů na druhém stupni základních škol – Bc. David Randula
Bc. David Randula
Bachelor's thesis
Vytváření a využití digitálních pracovních listů na druhém stupni základních škol
Creating and using digital worksheet at the second level of primary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vytvářením a využíváním digitálních pracovních listů z pohledu učitelů druhého stupně základních škol. Cílem práce je zjistit a popsat vnímání výuky s využitím digitálních pracovních listů učiteli druhého stupně základních škol. V teoretické části práce je popsána role učitele, výuka druhého stupně ZŠ a vliv ICT na výuku a její aktéry. Následně jsou představeny metody výuky …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation and use of digital worksheets from the perspective of second level primary school teachers. The aim of the thesis is to identify and describe the perceptions of second level primary school teachers of teaching using digital worksheets. In the theoretical part of the thesis, the role of the teacher, the teaching of second level primary school and the impact …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/un6u5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
- Vedúci: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Denisa Zimová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Digital Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková