Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. – Šárka RYCHLÁ
Šárka RYCHLÁ
Bachelor's thesis
Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Compulsory pre - school education and its effectiveness on school success in children from socially disadvantaged environment.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou povinného předškolního vzdělávání u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Cílem bakalářské práce je analyzovat výhody a nevýhody současné koncepce povinného předškolního vzdělávání. V teoretické části práce jsou představeny hlavní pojmy a témata, jakými jsou primární vzdělávání, specifika edukace dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, význam rané …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of compulsory preschool education of children from socio-culturally disadvantaged environment. The aim of this thesis is to analyze the advantages and disadvantages of the current concept of compulsory preschool education. The theoretical part presents the main concepts and topics such as primary education, the specifics of education of children from socio-culturally …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 10. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYCHLÁ, Šárka. \textit{Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/os860m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYCHLÁ, Šárka. Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ