Výuka paměťových technik v informačním vzdělávání: přínosy a návrh seminářů – Bc. Veronika Skuhrovcová
Bc. Veronika Skuhrovcová
Bakalářská práce
Výuka paměťových technik v informačním vzdělávání: přínosy a návrh seminářů
Teaching Memory Techniques in Information Education: The Benefits of a Proposal Seminars
Anotace:
Bakalářská práce „Výuka paměťových technik v informačním vzdělávání: přínosy a návrh seminářů“ je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části práce se zabývám vymezením základních pojmů a vztahů mezi nimi, ukotvením tématu v oboru, a popisem konkrétních vybraných paměťových technik. V praktické části se věnuji návrhu metodických listů, zaměřených na konkrétní metody. Primárně …víceAbstract:
Bachelor thesis "Teaching memory techniques in information education: the benefits of a proposal seminars" is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the definition of basic terms and relationships between them, anchoring issues in the field, a description of the particular selected memory techniques. The practical part is focused on educational materials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ia84z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Dagmar Chytková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher