Erika Bartošová

Bachelor's thesis

Analýza účinnosti reklamních formátů na sociální síti Facebook pro vybranou firmu

Analysis of the effectiveness of Facebook ads for a selected cosmetic company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení nejvýkonnější varianty facebookové reklamy v rámci dvou digitálních kampaní vybrané kosmetické společnosti. Tato práce analyzuje čtyři varianty videí pro trhy České republiky, Slovenska a Maďarska. Následné vyhodnocení slouží jako doporučení pro budoucí internetové kampaně sledované společnosti. Teoretická část je zaměřena na základy facebookové reklamy, kterými …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the most effective variants of Facebook ads using two digital campaigns as an example. This thesis analyzes four variants of videos aimed for markets of the Czech Republic, Slovakia and Hungary. The theoretical part of this thesis focuses on the issue of internet marketing with an emphasis on the specifics of marketing on Facebook. Main attention is paid to e-commerce …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedúci: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80620