Marketingová komunikace zoologických zahrad v ČR – Bc. Martin Krásný
Bc. Martin Krásný
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace zoologických zahrad v ČR
Marketing Communication of Zoological Gardens in the CR
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zoologických zahrad a analýzou komunikačního mixu. Cílem práce je zjištění, jak fungují nástroje komunikačního mixu a vnímání marketingové komunikace zoologických zahrad veřejností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá komunikací, komunikačním mixem, marketingovým mixem a specifiky marketingu sluţeb. Praktická …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with an analysis of marketing communications of zoological gardens and an analysis of their communication mix. The aim is to find out how tools of communication mix work and how general public perceives marketing communications of the zoos. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with communication, communication mix, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ragtd/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace zoologických zahrad jako turistických cílů
Klára Baboučková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz